دانلود Gangstar Vegas 1.6.0k – بازی گانگستر وگاس اندروید + دیتا

تبلیغات

دانلود Gangstar Vegas 1.6.0k – بازی گانگستر وگاس اندروید + دیتا

دانلود بازی شگفت انگیز Gangstar Vegas v1.6.0k گیملافت برای اندروید به همراه فایل دیتا (نسخه جدید – تست شده و آفلاین) نسخه معمولی + مود شده به صورت جداگانه

بالاخره انتظارها به پایان رسید و کمپانی معروف گیم لافت نسخه ی اندرویدی بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Gangstar Vegas را در مارکت اندروید برای دوستداران بازی های اکشن و هیجانی منتشر کرد ! این بازی که چندی پیش برای آیفون منتشر شده بود با استقبال بی نظیر کاربران روبرو شد و جذابیت بالای آن باعث شد تا کاربران اندرویدی نیز منتظر این بازی برای دیوایس خود باشند. اگر از طرفداران بازی های جی تی آی باشید قطعا این بازی نیز برایتان بسیار شگفت انگیز خواهد بود . در این بازی می توانید آزادانه در شهر به گردش و انجام ماموریت های مختلف پرداخته و در شهرهای بسیار بزرگ به گانگستری بپردازید ! بازی گانگستر وگاس قدرتمندتر از نسخه های دیگر بازی های گیم لافت ظاهر شده است و با گرافیکی در سطح بسیار بالا ، نقشه ای بسیار وسع تر از نسخه ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه عرضه شده است.

 

دانلود Gangstar Vegas - بازی گانگستر وگاس اندروید + دیتا

 

بازی Gangstar Vegas بیش از ۸۰ ماموریت چالش برانگیز را شامل می شود و گرافیک و کیفیت بالای آن تحسین برانگیز است و در آن شما باید از طریق سوم شخص در شهرها به گانگستری پرداخته و قادر خواهید بود که انواع ماشین های اخرین سیستم لاس وگاس را برانید و هیجان را تجربه کنید !

برخی از ویژگی های بازی Gangstar Vegas اندروید :

* دسترسی به انواع سلاح های قدرتمند

* امکان سوار شدن برروی انواع کامیون، اتومبیل های مختلف و جت های جنگنده

* ارتقا مهارت ها و سفارشی کردن ظاهر خود

* لذت بردن از موسیقی متن شگفت انگیز

* دارا بودن بیش از هشتاد ماموریت مختلف

* ساخت یک تیم گانگستر برای برنده در جنگ های مافیایی

توجه داشته باشید که بازی Gangstar Vegas هم اکنون با قیمت حدود ۷ دلار در مارکت به فروش می رود و فارسروید آن را به صورت تست شده در اختیار شما قرار میدهد و امیدواریم که مورد استقبال شما کاربران قرار بگیرد.

توجه : برای اجرای بدون مشکل بازی باید حداقل ۲.۵ گیگ فضای خالی برروی دیوایس خود داشته باشید.

تغییرات نسخه ی v1.6.0k :

* اضافه شدن سلاح ها، وسایل نقلیه و تجهیزات جدید

* اضافه شدن ویزگی های جدید برای گیم پلی بهتر

*  بهینه سازی عملکرد و ثبات در GPU های مختلف

 



دانلود Photo Grid – Collage Maker 4.812 – برنامه کلاژ میکر اندروید

نرم افزار ویرایش عکس و ساخت کلاژ خارق العاده Photo Grid – Collage Maker v4.812 Ad-Free اندروید با امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ و صد ها میلیون دریافت از گوگل پلی … پرمیوم و آنلاک شده

Photo Grid – Collage Maker یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سراسر دنیا از گروه برنامه نویسی RoidApp در زمینه ی ساخت و ایجاد عکس های خارق العاده ی کلاژ مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که رتبه ی یک بهترین برنامه عکاسی در ۱۱ کشور و رتبه ی ۵ را در میان ۴۶ کشور از آن خود نموده است و با استفاده از آن می توانید زیباترین، حرفه ای ترین و جذاب ترین عکس های کلاژ را تهیه نمایید. [همانطور که قبلا هم گفته بودیم: [کلاژ – Collage یک واژه ی فرانسوی است که به فرمی از هنر گفته می شود که از به هم چسباندن و مرتبط ساختن تکه های اشیائی همچون کاعذ، تکه های روزنامه، عکس و غیره بر روی یک سطح پدید می آید و اگر بخواهیم واژه ای فارسی را برای آن انتخاب کنیم می توانیم “چسبانه‌کاری” را برگزینیم.]

با استفاده از اپلیکیشن Photo Grid – Collage Maker شما قادر خواهید بود در سریع ترین زمانن ممکن با ابزارهایی عالی عکس های موجود در گالری موبایل خود را به همدیگر بچسبانید و یک عکس شبکه ای خارق العاده را بسازید و سپس در صورت تمایل افکت هایی خیره کننده و یا قاب های بسیار زیبا را به آن بیفزایید و در نهایت آن را ذخیره کنید و تجربه بهترین برنامه ساخت کلاژ را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Photo Grid – Collage Maker اندروید :

* ایجاد یک عکس کولاژ حرفه ای و کم نظیر در سریع ترین زمان ممکن

* امکان اضافه کردن متن، شکلک ها و آیتم های هنری به عکس ها

* در اختیار قرار دادن انواع قاب ها، افکت ها، آلبوم ها و … با امکان انتخاب

* امکان ساخت ویدئوهای اسلایدشو به همراه موسیقی مورد علاقه (جدید)

* در اختیار قرار دادن انواع ابزارهای کاربردی چرخش، زوم،swap، sketch و غیره

* اشتراک گذاری عکس های ساخته شده در فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، فلیکر، پیکاسا، تامبلر، گوگل پلاس و غیره

اپلیکیشن Photo Grid – Collage Maker با صدها میلیون دریافت از گوگل پلی و امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ در صدر برترین برنامه های ویرایش عکس قرار دارد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی بدون تبلیغات (Ad-Free) آن با در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v4.812:

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود Photo Grid - Collage Maker - برنامه کلاژ میکر اندروید

 



دانلود Lightning Launcher eXtreme 10.5.2 – لانچر بسیار سبک اندروید

Lightning Launcher eXtreme یکی از زیباترین، سریع ترین و سبک ترین لانچرهای اندرویدی است که گروه برنامه نویسی PierroX نسخه های مختلفی از ان را در مارکت اندروید (Google Play) معرفی نموده است و اما … بهترین و کامل ترین نسخه ی ان همین نسخه ی پیش رو یعنی eXtreme می باشد که تمامی ویژگی های عالی را شامل می شود و تصمیم گرفتیم ان را معرفی کنیم. سازنده ی این لانچر ادعا می کند که سریع ترین و سبک ترین لانچر اندرویدی را طراحی کرده است و اگر شما هم می خواهید بدانید که آیا سریع ترین است آن را امتحان کنید! با این لانچر می توانید به سفارشی سازی بخش های مختلف اینترفیس دستگاه خودتان بپردازید و ان را بسیار زیباتر جلوه دهید.

نسخه ی eXtreme لانچر عالی Lightning Launcher هم اکنون در گوگل پلی با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود و با ده ها هزار خرید دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که نسبت به لانچرهای دیگر دارای امتیاز بالاتریست.

برخی از امکانات و قابلیت های لانچر Lightning Launcher eXtreme اندروید:

* پشتیبانی از drawer با قابلیت ایجاد پوشه، مخفی کردن برنامه ها، مشاهده برنامه های در حال اجرا و غیره

* دارا بودن بخش مدیریت قفل صفحه نمایش برای انتخاب از میان چندین مورد از قفل های متعدد

* امکان اضافه کردن شورت کات ی همان میانبرها به تعداد نامحدود با نگه داشت روی آیکون اپلیکیشن

* در اختیار قرار دادن انواع تنظیمات مربوط به تم، رنگ ها، نوشته ها، والپیپر، اندازه و نوع آیکون ها

* نمایش App killer در همه ی جای گوشی برای بستن و یا کشتن برنامه ها توسط کاربر با یک لمس

* پشتیبانی از ویجت ها: امکان قرار داد ویجت هایی شیک در صفحه اصلی برای دسترسی سریع به بخش ها

اگر دوست دارید لانچر عالی Lightning Launcher eXtreme را تجربه کنید ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان رابه صورت رایگان برای شما قرار داده ایم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v10.5.2 :

* اضافه شدن پشتیبانی از Android 5.0

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود Lightning Launcher eXtreme - لانچر بسیار سبک اندروید

 



دانلود Sleep as Android 20141124 build 942 – خواب آرام اندروید!

نرم افزار ساعت زنگدار و حرفه ای خواب آرام Sleep as Android v20141124 build 942 FULL Unlocked اندروید – درخواستی کاربران و آپدیت جدید

Sleep as Android یک نرم افزار قدرتمند، پرطرفدار و عالی در زمینه ی بیدار کردن شما و خواب آرام از استودیوی Urbandroid Team مخصوص اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با بیش از ۱۰ میلیون دریافت از مارکت اندروید در صدر برترین برنامه های خواب راحت قرار دارد! با استفاده از این نرم افزار می توانید تنوعی عالی را در خواب خود ایجاد نمایید به گونه ای که هرروزتان را با یک صدای آرامش بخش همچون پرندگان، دریا و … بیدار شوید! در اصل این نرم افزار علاوه بر داشتن یک ساعت زنگ دار بسیار عالی می تواند چرخه ی خواب شما را بدون هیچگونه کم و کاستی ضبط کند.

اگر از کاربرانی هستید که به دنبال بهترین نرم افزار برای خوابیدن ارام خود هستید ما به شما اپلیکیشن Sleep as Android را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن محیط کاربری واقعا زیبا و توابع عالی بدون شک جامع ترین نرم افزار خواب ارام به شمار می رود.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Sleep as Android اندروید :

* ساعت زنگ دار با انواع صداهای ارامش بخش همچون دریا و غیره

* دارا بودن انواع پازل ها برای بیدار شدن کامل شما از خواب

* ضبط صدای شما در خواب برای پی بردن به خروپف و مبارزه با آن!

* نمایش نمودارهایی دقیق برای تاریخچه خواب شما – کامل

* افزایش تدریجی حجم صدا برای جلوگیری از سر درد شما!

* امکان به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر

اپلیکیشن Sleep as Android هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مفید واقع گردد.

توجه داشته باشید : نسخه ای از نرم افزار Sleep as Android را که برای شما قرار داده ایم نسخه فول و آنلاک شده است و تمامی قابلیت های ان در دسترس هستند.

تغییرات نسخه ی v20141124 build 942 :

* اضافه شدن ویژگی ها و قابلیت های جدید

* رفع مشکلات برنامه و بهبود عملکرد

 

دانلود Sleep as Android - خواب آرام اندروید!

 



دانلود dodol Launcher 1.4.5473 – لانچر نو ظهور و جدید اندروید

لانچرها نرم افزارهایی هستند که مخصوص افراد و کاربرانی ساخته شده که از اینترفیس و ظاهر اسمارت فون و یا تبلت خود خسته شده اند و نیاز به کمی تنوع دارند! پس از معرفی چندین لانچر قدرتمند و پرطرفدار این بار قصد معرفی یک لانچر نو ظهور و جدید با نام dodol Launcher – phone decor را داریم که به گفته ی طراح تمام نیازهای شخصی سازی کاربران اندرویدی را برطرف می سازد و بی شک یکی از زیباترین و بی نظیرترین لانچرهای اندرویدیست! اگر به دنبال یک برنامه هستید که ظاهر گوشی خودتان را مطابق با سلیقه ی خودتان شخصی سازی نمایید و ظاهر آن را مطابق با میل خود طراحی کنید می توانید از لانچر dodol نمایید! این لانچر که مدت زمان زیادی از انتشار آن نمی گذرد، بیش از پنج میلیون بار توسط کاربران اندرویدی از گوگل پلی دریافت گردیده و در صدر برترین و محبوب ترین لانچرهای اندرویدی قرار دارد و آن را به شما پیشنهاد می دهیم که آن را امتحان کنید.

برخی از امکانات، قابلیت ها و ویژگی های dodol Launcher – phone decor اندروید :

* در اختیار قرار دادن انواع ویجت های اختصاصی تمیز کننده حافظه، میانبر و غیره

* امکان تغییر انواع قسمت های گوشی از جمله فونت، آهنگ زنگ و صفحه کلید

* یک قسمت دایره ای شکل برای دسترسی سریع به قسمت های مختلف از جمله تنظیمات

* امکان سفارشی سازی تمام آیکون های گوشی با طیف گسترده ای از تنظیمات

* دارا بودن طیف گسترده ای از تم های متنوع و فوق العاده زیبا با پشتیبانی از تم های لانچر Go

* ارائه شده به صورت کاملا رایگان بر خلاف لانچرهای موجود دیگر

لانچر dodol Launcher – phone decor اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم و می توانید آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.4.5473 :

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود dodol Launcher – phone decor - لانچر نو ظهور و جدید اندروید !

 



دانلود DW Contacts & Phone & Dialer 2.8.0.4-pro – برنامه مدیریت مخاطبین بی نظیر اندروید

DW Contacts & Phone & Dialer قدرتمندترین، بهترین و پرطرفدارترین نرم افزار مدیریت مخاطبین و بخش پیام ها و شماره گیری برای سیستم عامل اندروید می باشد که هم اکنون در مارکت با قیمت ۹.۸۰ دلار به فروش می رود و علی رغم پولی بودن و قیمت بالای آن استقبال کم نظیری از آن صورت گرفته است! با نصب این اپلیکیشن می توانید محیط مخاطبان اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان را به کلی تغییر دهید و امکانات فوق العاده ای را در این بخش به ارمغان بیاورید. با داشتن این برنامه ی کاربردی به راحتی می توانید هر گونه تماس تلفنی، مخاطبین گوشی، طریقه تماس، پیامک ها، ایمیل ها و چت های خود را فقط در یک نرم افزار جامع کنترل کنید!

از قابلیت ها، امکانات و ویژگی های برنامه ی DW Contacts & Phone & Dialer می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* امکان مسدود کردن تماس های دریافتی در تاریخ و زمان تعریف شده توسط کاربر

* نمایش جزئیات دقیق پس از هر مکالمه به صوت اطلاع رسانی

* حرکت سریع بین نام مخاطبین تنها با وارد کردن حرف اول نام مخاطب دلخواه

* امکان نمایش مخاطبین بر اساس اول نام، اول شهرت، نام مستعار و …

* مدیریت کامل مخاطبین با کارهایی همچون ایجاد، تغییر، حذف، کپی و ..

* امکان ارسال پیام های اس ام اس، ام ام اس و ایمیل به صورت گروهی

* امکان جست و جو در مخاطبین از طریق صوت و یا معیارهای دیگر

* امکان انتخاب صداهای زنگ مختلف برای هر مخاطب توسط کاربر

* اعلام سالگردها و تولدها به صورت اتوماتیک با پشتیبانی از تقویم قمری

* امکان ارسال آسان و سریع پیام های تبریک دلخواه برای مخاطبین

* نمایش تاریخچه ی تماس های گرفته شده، دریافی و بدون پاسخ به صورت کامل

* امکان تغییر اندازه، رنگ پس زمینه، فونت، اندازه فونت شماره گیر توسط کاربر

* امکان انتخاب آیکون های مختلف و متنوع برای هر مخاطب از طریق خود برنامه

* امکان مدیریت برروی تماس های سریع با کلیک ممتد برروی شماره های ۱ تا ۹

* امکان ایجاد میانبرهای دلخواه در صفحه اصلی برای دسترسی سریع به مخاطب خاص

* دارا بودن محیط کاربری ساده، کلاسیک و به دور از هرگونه ابهام

به همین چند مورد از قابلیت های نرم افزار کم نظیر DW Contacts & Phone & Dialer بسنده می کنیم! امتیاز ۴.۵ از ۵ نیز نشان دهنده ی محبوبیت اپلیکیشن قدرتمند فوق نزد کاربران اندرویدیست. ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی این برنامه را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن را با یک کلیک دریافت کنید …

تغییرات نسخه ی v2.8.0.4-pro :

* اضافه شدن چندین قابلیت و ویژگی جدید

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد

 

دانلود DW Contacts & Phone & Dialer - برنامه مدیریت مخاطبین بی نظیر اندروید

 



دانلود 1Tap Cleaner Pro 2.47 – نرم افزار پاکسازی کش اندروید

۱Tap Cleaner Pro نرم افزاری پرطرفدار و قدرتمند در زمینه ی پاکسازی کش مرورگرها و تاریخچه ی جستجو برای بهینه سازی گوشی های اندرویدی می باشد که هم اکنون با قیمت ۱.۹۹ دلار در پلی استوری به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۶ از ۵ می باشد. با این برنامه می توانید با یک کلیک و به آسانی انواع گزارش ها و فایل قدیمی و بی استفاده را از گوشی خود پاکسازی کرده و در زمینه ی بهبود و افزایش سرعت اسمارت فون خود گامی اساسی را بردارید. این برنامه با پاک کردن کش همه برنامه ها و جست و جو ها به صورت همه جانبه حافظه مموری داخلی گوشیتان را از فایل های بیهوده پاک می سازد و باعث افزایش حافظه نیز می شود. محیط کاربری نرم افزار به بهترین نحو ممکن طراحی شده است به گونه ای که تنها با لمس یک دکمه بتوانید بهینه سازی را انجام دهید.

برخی از قابلیت های اپلیکیشن ۱Tap Cleaner Pro اندروید :

* پاک کردن تمام نتایج جست و جو در فضای اینترنت از مرورگرها با یک کلیک

* امکان پاکسازی خودکار Cache در صورت کمتر شدن فضای گوشی از حد مشخص

* نمایش هشدار برای برنامه های با بیش از ۵۰۰ کیلوبایت کش

* نمایش لیست اپلیکیشن ها حجم دیتا، حجم کش و ..

* امکان پاکسازی خودکار کش برنامه ها در فواصل زمانی مشخص شده

* نمایش اطلاعات کاملی در مورد فضای آزاد و مصرف شده

* امکان حذف و اجرای بازی ها و برنامه ها در محیط اپلیکیشن

* بدون نیاز به روت بودن گوشی شما و قابل استفاده برروی همه تبلت ها و اسمارت فون ها

بدون شک اپلیکیشن ۱Tap Cleaner Pro بهترین برنامه ی پاکسازی کش برای اندروید محسوب می شود که تا به امروز بیش از ۳ میلیون بار از مارکت خریداری شده است و فارسروید نسخه ی پولی آن را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهد.

تغییرات نسخه ی v2.47: (نسخه کرک شده با تمامی امکانات)

* اضافه شدن پشتیبانی از Android 5.0 Lollipop

* رفع مشکلات متعدد و بهبود عملکرد

 

دانلود 1Tap Cleaner Pro - نرم افزار پاکسازی کش اندروید

 

 

 



.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline