دانلود Contract Killer: Sniper 1.0.5 – بازی تک تیرانداز اندروید!

تبلیغات

دانلود Contract Killer: Sniper 1.0.5 – بازی تک تیرانداز اندروید!

Contract Killer: Sniper V1.0.5 – بازی تیراندازی با گرافیک عالی اندروید – محصولی جدید از کمپانی GLU آپدیت جدید ۲۲ نوامبر – November 22, 2014

Contract Killer: Sniper بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های تیراندازی و اکشن از کمپانی بازیسازی معروف GLU MOBILE برای اندروید است که نسخه اول آن چند ساعت قبل به صورت کاملا رایگان در پلی استور عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه در سریع ترین زمان ممکن آن را خدمت شما کاربران معرفی نماییم! در این بازی شما در نقش یک قاتل حرفه ای عمل می کنید به گونه ای که باید به صورت پنهانی وارد مکان های مختلف شوید و انواع ماموریت های متعدد کشتن افراد را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! شما باید اهداف مشخص شده را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. اگر به بازی های تک تیرانداز علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های این سبک را تجربه نمایید به هیچ وجه Contract Killer: Sniper را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی تک تیرانداز Contract Killer: Sniper اندروید :

* بیش از ۲۵۰ ماموریت و مبارزات با اهداف منحصر به فرد

* امکان رتقاء سلاح ها و دفاع از پایگاه اختصاصی خود

* امکان بازی به صورت PvP با دیگر کاربران آنلاین سراسر جهان

* انتخاب مسیر خود در ماموریت های داداه شده به شما

* انواع سلاح های قدرتمند و مخرب برای پیش بردن بازی

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری بسیار عالی

بازی Contract Killer: Sniper هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید ان را معرفی و به صورت کاملا تست شده، رایگان و سالم در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

نقد کلی از بازی های کمپانی گلو موبایل : بازی های منتشر شده توسط کمپانی گلو علی رغم حجم بسیار کم خود دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی است و بازی فوق نیز از این موضوع مستنثی نیست. این بازی علی رغم حجم کم خود (حدود ۷۰ مگابایت) بسیار عالی طراحی شده است.

تغییرات نسخه ی v1.0.5:

* رفع باگ های بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Contract Killer: Sniper - بازی تک تیرانداز اندروید!

 



دانلود FullBlast 1.04 – بازی هواپیمای جنگنده اندروید + دیتا

FullBlast v1.04 Full/Unlocked – یک بازی فوق العاده مهیج با ۱۲ سطح مختلف (نسخه کاملا تست شده و آفلاین – فول!) آپدیت جدید ۲۴ نوامبر – November 24, 2014

FullBlast یک بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و آرکید از استودیوی بازیسازی Ufo Crash Games برای اندروید است که نسخه ی اول ان چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن ان را در اختیار شما کاربران قرار دهیم. بیگانگان به سرزمین های شما حمله کرده اند و قصد تابودی شما را دارد! هم اکنون بر هواپیمای جنگنده ی خود سوار شوید و در مسیری عمودی به سمت جلو حرکت کنید و همه ی هواپیمهای قدرتمند بیگانگان را یکی پس از دیگری با شلیک های قوی گلوله باران کنید و آن ها را منفجر سازید. شما در نقش یک قهرمان باید جان خود را به خطر بیندازید و همه ی هواپیماهای دشمن را از بین ببرید و سطوح را یکی پس از دیگری از بین ببرید. گرافیک اچ دی، صدای شلیک گلوله و همچنین حرکت اتومبیل ها در سطح شهر همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی عالی را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن FullBlast اندروید :

* انواع قدرت های یو پی اس برای افزایش هیجان

* بازی در انواع مکان های مختلف و متنوع

* انواع مختلفی از دشمنان متعدد برای از بین بردن

* پخش موسیقی های هیجان انگیز در هر مرحله

* گرافیک اچ دی، عالی و سه بعدی (۳D)

بازی FullBlast هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما در فارسروید ان را در اختیار شما قرار میدهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی نسخه فول آنلاک است و ۱۲ مرحله را شامل می شود. در بازی دکمه ی Buy full version وجود داردکافیست برروی ان کلیک کنید تا متوجه شدید – برای ورود به مرحله های بعد باید ابتدا مرحله قبل را تمام کنید.

تغییرات نسخه ی v1.04 :

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک

 

دانلود FullBlast - بازی هواپیمای جنگنده اندروید + دیتا

 



دانلود Toy Defense 4: Sci-Fi 1.4.1 – بازی دفاع اسباب بازی 4 اندروید!

Toy Defense 4: Sci-Fi 1.4.1 – نسخه چهارم بازی دفاع اسباب بازی اندروید همراه دیتا – با امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ و قیمت ۱.۹۹ دلار در گوگل پلی آپدیت جدید ۲۴ نوامبر – November 24, 2014

پس از معرفی و انتشار نسخه های اول، دوم و سوم بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Toy Defense توسط استودویوی بازیسازی Melesta Games چند دقیقه پیش شاهد منتشر شدن نسخه ی چهارم این بازی واقعا زیبا و گرافیکی با نام Toy Defense 4: Sci-Fi در مارکت اندروید بودیم که با قیمت ۲.۹۹ دلار برای فروش در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد! این بازی به صورت روبرو در گوگل پلی منتشر شده است: ” لرزه! ربات ها برای به دست گرفتن قدرت بر جهان حمله کرده اند! هم اکنون شما آماده شوید و جلوی آن ها بایستید و به عنوان یک فرمانده و یک جنگنده ستمگران را از جهان خارج کنید! سربازانی بی باک را استخدام، زره پوش هایی قدرتمند را ایجاد و با انواع سلاح های مختلف یک سپاه قدرتمند را تشکیل دهید و زیباترین بازی استراتژیکی را تجربه کنید!

گرافیک بازی Toy Defense 4: Sci-Fi نسبت به نسخه های قبلی بسیار بهبود یافته است و آن را به همه ی دوستداران بازی های استراتژیک اندروید پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Toy Defense 4: Sci-Fi اندروید :

* پیش بردن ۷۲ ماموریت در مکان های شگفت آور همچون مریخ و جنگل های بیگانه

* مبارزه با ۸ نوع از دشمنان برای از بین و نابود سازی توسط شما و بازیکن

* استقرار تفنگ دارها و توپخانه ها برای متوقف کردن نیروهای متخاصم

* استفاده از سیستم قدرتمند یو پی اس برای ارتقا سربازان خود

* امکان بازی به صورت آنلاین و همکاری و یا رقابت با دوستان خود

* جمع آوری افتخارات متعدد در طول جنگ های مختلف

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده + صداگذاری بسیار هیجان انگیز

بازی Toy Defense 4: Sci-Fi هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

نسخه های یک، دو و سه بازی دفاع اسباب بازی :

دانلود Toy Defense – بازی استراتژیک دفاع اسباب بازی ۱ اندروید + دیتا

دانلود Toy Defense 2 – بازی استراتژی دفاع اسباب بازی اندروید + دیتا

دانلود Toy Defense 3: Fantasy – بازی دفاع اسباب بازی ۳ اندروید + دیتا

تغییرات نسخه ی v1.4.1:

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Toy Defense 4: Sci-Fi - بازی دفاع اسباب بازی 4 اندروید!

 



دانلود Adobe Photoshop Touch for phone 1.3.5 – فتوشاپ اندروید

Photoshop Touch for phone v1.3.5 Patched – جدیدترین ورژن اپلیکیشن فوتوشاپ برای اندروید – نسخه کرک شده با تمامی قابلیت ها

Adobe Photoshop قدرتمندترین ، بهترین و محبوب ترین نرم افزار ویرایش و ایجاد تصاویر گرافیکی و بی نظیر می باشد که محصولی از کمپانی معروف Adobe Systems است و نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل مک و ویندوز منتشر شده است. بالاخره پس از مدت ها این کمپانی مشهور نسخه ی اندرویدی فتوشاپ را برای کاربران اندرویدی منتشر کرد تا بتوانند از امکانات سرگرم کننده و خلاق این نرم افزار بهره ببرند. با فتوشاپ می توانید جلوه های حرفه ای را برروی تصاویر خود اعمال کرده و یا به ترکیب تصاویر ، به اشتراک گذاری تصاویر و فیلتر گذاری ، افکت گذاری و لایه برداری عکس ها بنشینید. این نرم افزار انواع افکت های بی نظیر مانند نقاشی ، سیاه سفید و … را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آن ها برای جلوه دادن به عکس ها استفاده کنید .

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Adobe Photoshop Touch for phone اندروید :

* ترکیب تصاویر، اعمال جلوه های حرفه ای و به اشتراک گذاری عکس با دوستان و خانواده از طریق فیسبوک و توییتر

* استفاده از ویژگی های محبوب فتوشاپ مانند لایه ها، ابزارهای انتخاب، تنظیمات و فیلترها، ایجاد تصاویر mind-blowing

* بهبود عکس های گالری با استفاده از ویژگی های فتوشاپ کلاسیک

* در اختیار قرار دادن ابزارهای حرفه ای برای ایجاد عکس های فوق هنری

* بهینه شذه برای تبلت ها و گوشیهای اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و کوچک

به طور کلی Adobe Photoshop اندروید تمام ویژگی های نسخه ی pc را در خود نهفته است و قطعا روز به روز بر امکانات آن افزوده خواهد شد. ناگفته نماند که این برنامه در مارکت اندروید با قیمت ۴.۴۹ دلار به فروش می رسد و برروی اندروید ۴.۰ قابل نصب می باشد و می توانید آن را به صورت رایگان از فارسروید برای اسمارت فون اندرویدی خود دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v1.3.5 :

* رفع برخی از باگ های برنامه و بهبود عملکرد

 

Adobe Photoshop Touch for phone 1.0.0 - فتوشاپ اندروید

 

 

 



دانلود Pet Rescue Saga 1.32.1 – بازی جالب نجات حیوانات خانگی اندروید

Pet Rescue Saga بازی سرگرم کننده و محبوب در سبک بازی های فکری و چیدن بلوک های هم رنگ در کنار یکدیگر برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما به عنوان یک بازیکن می بایستی که با کنار هم قرار دادن بلوک هایی همرنگ و مشابه، حیوانات خانگی دوست داشتنی را از شر اهریمن نجات دهید! شما باید با سرعت عملی بالا یکی پس از دیگری حیوانات مختلف را نجات دهید و با افزایش امتیاز خود هیجان بازی را زیادتر کرده و ساعت ها خود را سرگرم سازید. با این بازی هیجان انگیز می توانید جهانی فوق العاده زیبا از حیوانات و محیط های شگفت انگیز را با چالش های سرگرم کننده در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید و تجربه ی یکی از بهترین بازی های تفریحی را داشته باشید.

در این بازی ما با هزاران بلوک های رنگی روبرو خواهیم شد که باید آن ها را متلاشی و حیوانات را نجات دهیم. البته در طول بازی دستاوردهای مختلفی نیز وجود دارند که بتوانید با قدرت هرچه بیشتر بلوک ها را از بین ببرید!

برخی از ویژگی های بازی Pet Rescue Saga اندروید :

* دارا بودن گرافیک عالی و بسیار خوب و گیم پلی رنگارنگ

* بودن انواع حیوانات دوست داشتنی از جمله توله سگ، خرگوش و پرنده

* امکان به اشتراک گذاری آنلاین امتیازات ب کاربران دیگر و رقابت

* بازی در مکان هایی متنوع و مختلف با پس زمینه های هیجان انگیز

* دارا بودن بیش از ۱۰۰ مرحله ی هیجان انگیز و سرگرم کننده

بازی Pet Rescue Saga به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و دارای امتیاز ۴.۳ از ۵ می باشد که یکی از پرطرفدارترین ها نیز محسوب می شود. ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی این بازی هیجان انگیز را به عنوان اولین وبسایت ایرانی برای شما قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را با یک کلیک دریافت کنید …

تغییرات نسخه ی v1.32.1 :

* اضافه شدن فصل جدید با مرحله های جدید

* بهبود گرافیک بازی و رفع مشکلات

 

دانلود Pet Rescue Saga - بازی جالب نجات حیوانات خانگی اندروید

 



دانلود Tasker 4.6 b4 – اپلیکیشن شخصی سازی امکانات اندروید!

Tasker – تسکر یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند، جالب و پرطرفدار در زمینه ی شخصی سازی و ایجاد پروفایل های شخصی و دلخواه مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که ما در این پست از فارسروید نام آن را “ابزار همه فن حریف شخصی سازی اندروید” معرفی می کنیم و قصد داریم به طور کلی آن را خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم! آیا دوست دارید با ایجاد پروفایل هایی اختصاصی عملیاتی دلخواه را به دستگاه اندرویدی خود محول کنید!؟ آیا مایلید که از ساعتی مشخص تا ساعتی دلخواه گوشیتان به صورت خودکار به حالت بدون صدا برود!؟ آیا می خواهید عملیاتی را ایجاد کنید که به محض زنگ خوردن گوشیتان با تکان دادن گوشی تماس رد شود و یا صدای زنگ قطع شود!؟

بله نرم افزار کم نظیر Tasker به شما امکاناتی را خواهد داد که به صورت حرفه ای عملیات دلخواه خود را برروی دستگاهتان اعمال کنید و به گونه ای بی نظیر آن را شخصی سازی نمایید و اسمارت فون خود را بسیار هوشمندتر سازید! با داشتن یک دستگاه اندرویدی روت شده می توانید همین الان شروع کنید و پروفایل های شخصی خود را با کمی وقت گذاشتن بسازید و لذت ببرید!

برخی از ویژگی های اپلیکیشن کاربرد Tasker اندروید:

* انجام عملیات دلخواه برروی هشدارها از جمله: فلش، اطلاع رسانی، ویبره و غیره

* انجام عملیات متعدد برروی اپلیکیشن ها با کارهایی همچون اجرای برنامه، بستن برنامه، درج تقیوم و غیره

* انجام عملیات دلخواه برروی نور صفحه از جمله: روشنایی خودکار، میزان فعال بودن صفحه نمایش و غیره

* انجام عملیات دلخواه رمزگذاری برروی فایل ها، دایرکتوری ها با توابع مختلف رمزگشایی و یا پاک کردن کلمه عبور

* دارا بودن یک محیط کاربری فوق العاده ساده ولی پیچیده به همراه صدها قابلیت منحصر به فرد و کم نظیر!

اپلیکیشن Tasker هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود و با بیش از ۱ میلیون خرید در صدر برترین برنامه های پولی اندروید قرار دارد و دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ می باشد و ما امروز در فارسروید آن را در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v4.6 b4 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات متعدد و بهوبد عملکرد

 

دانلود Tasker - اپلیکیشن شخصی سازی امکانات اندروید!

 

 

 

توجه داشته باشید که : شما می توانید به راحتی پروفایل های اختصاصی خودتان را بسازید و در صورتی که نمی توانید این کار را انجام دهید مجموعه تمام پروفایل های مختلف را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به لینک زیر آن ها را دانلود کنید و با استفاده از اموزش های قرار داده شده در صفحه مخصوصشان آن ها را برروی گوشیتان فعال نمایید!

 

برای ورود به صفحه پروفایل های اپلیکیشن تسکر کلیک نمایید …

 



دانلود MAVEN Music Player (Pro) 2.40.21 – پلیر سه بعدی اندروید

پس از معرفی موزیک پلیرهای مختلف با ویژگی ها و قابلیت های متنوع امروز قصد معرفی یکی دیگر از موزیک پلیرهای اندروید را داریم که علاوه بر داشتن ظاهری فوق العاده زیبا و جذاب دارای قابلیت پخش سه بعدی موزیک های شماست و می تواند موسیقی های شما را با کیفیت عالی و افکت ۳D surround برای شما پخش کند. همانگونه که می دانید و می بینید پلیر پیش فرض گوشی از یک طرف دارای ظاهری ساده بوده و از طرف دیگر امکانات زیادی را در اختیار کاربر نمی گذارد بنابراین نصب بودن یک موزیک پلیر برروی اندروید کاربران احساس می شود که بتواند تمام نیازهای کاربران را در زمینه ی پخش موزیک برآورده کند ؛ MAVEN Music Player یکی از نرم افزارهای پخش موزیک می باشد که چندی پیش برای اندروید منتشر شد و زیبایی آن قابل تحسین است.

یکی از مواردی که در این موزیک پلیر به آن توجه شده است ، جلوگیری از صدمه زدن به گوش شماست ! این موزیک پلیر به گونه ای طراحی شده است که هنگامی که شما با هدفون به گوش دادن آهنگ ها می پردازید نه تنها باعث سردرد گفتن شما نمی شود بلکه لحظات خوش تری را برای شما به ارمغان می آورد.

 

دانلود MAVEN Music Player (3D,Lyrics) - موزیک پلیر سه بعدی

 

MAVEN Music Player از چهار زبان انگلیسی ، چینی ، ژاپنی و کره ای پشتیبانی می کند و با دارا بودن قابلیت های بی نظیر خود قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. از ویژگی های این موزیک پلیر می توان دارا بودن تایمر خواب برای قطع شدن اتوماتیک پخش هنگام خواب رفتن شما ، دارا بودن ویجت هایی در سایزهای مختلف برای هوم اسکرین که می توانید از طریق صفحه اصلی پخش آهنگ های خود را مدیریت کنید ، کنترل روشنایی صفحه ی نمایش ، دارا بودن پلاگینی برای نمایش متن آهنگ های در حال پخش ، قابلیت تنظیم آکولایزر و پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3 ، OGG ، WAV ، MP4 ، M4A ، FLAC و WMA را نام برد.

موزیک پلیر بی نظیر MAVEN Music Player اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲ دلار به فروش می رسد و توانسته است امتیاز ۴.۸ از ۵ را دریافت کند که نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه نزد کاربران است . شما می توانید جدیدترین نسخه ی موزیک پلیر MAVEN Music Player را که امروز منتشر شده است به صورت رایگان و با یک کلیک برای اسمارت فون اندرویدی خود دانلود کنید و از داشتن موزیک پلیری شگفت انگیز لذت ببرید !

نسخه ی حرفه ای (pro) و پچ شده با امکانات کامل …

تغییرات نسخه ی v2.40.21:

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه

 

 

 



.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline