دانلود UniDic 1.0 – دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید

تبلیغات

دانلود UniDic 1.0 – دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید

UniDic نام یک دیکشنری انگلیسی به فارسی ویژه ی اندروید می باشد که توسط برنامه نویسان عزیز ایرانی تولید شده و با توجه به امکانات مناسب خود قادر است هر کاربری را راضی نگه دارد! یونی دیکشنری در دیتابیس خود بیش از ۵۲,۰۰۰ واژه را گنجانده است که بخش وسیعی از لغات مورد نیاز کاربران را پوشش می دهد و نیاز شما به سایر دیکشنری ها را رفع می کند. از ویژگی های کاربردی UniDic میتوان به داشتن موتور تلفظ لغات و همچنین ارائه ی اطلاعات تکمیلی برای هر واژه از ویکی پدیا اشاره کرد. (ویژگی دوم به اتصال به اینترنت نیاز دارد)

برخی از امکانات دیکشنری انگلیسی به فارسی یونی دیکشنری:

* دیتابیس کامل شامل بیش از پنجاه هزار لغت

* داشتن موتور تلفظ لغات

* حجم بسیار مناسب

* سرعت بالا در جستجوی کلمات

* درج توضیحات تکمیلی برای هر کلمه از ویکی پدیا (نیازمند اینترنت)

* رابط کاربری ساده

برای دانلود اپلیکیشن ایرانی یونی دیکشنری و دیدن تصاویری از محیط آن از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که : دیکشنری UniDic انگلیسی به فارسی می باشد و توانایی ترجمه ی لغات فارسی به انگلیسی را ندارد!

 دیکشنری انگلیسی به فارسی UniDic برای اندروید



دانلود نرم افزار ایرانی گنجینه فال برای اندروید – نسخه 1.3

گنجینه فال اپلیکیشنی ایرانی برای اندروید است که شامل ده ها نوع فال مختلف می باشد. در بین جوامع مختلف دیدگاه های متفاوتی نسبت به فال وجود دارد و اگر چه عده ای به آن اعتقاد دارند اما دیگران آن را تکذیب میکنند، با این حال خواندن فال برای اکثر افراد حتی اگر به آن اعتقاد نداشته باشند، سرگرم کننده و خوشایند است.

نرم افزار گنجینه فال همان گونه که در ابتدا ذکر شد شامل ده ها نوع فال می باشد که اگر بخواهیم همه ی آن ها را در اینجا ذکر کنیم مطلب طولانی و خسته کننده خواهد شد، پس تنها به شرح قابلیت های مهم آن خواهیم پرداخت.

برخی از ویژگی های اپلیکیشن گنجینه فال اندروید:

* کامل و جامع بودن

* آموزش کامل فال هایی که دستور العمل خاص دارند

* امکان افزودن فال های دلخواه به لیست مورد علاقه ها

* امکان تنظیم نور صفحه برای مطالعه ی راحتتر در شب یا روز

* روشن ماندن خودکار صفحه نمایش در حین مطالعه

* امکان جستجو میان فالها

برای دریافت رایگان نرم افزار ایرانی گنجینه فال از فارسروید و دیدن تصاویری از آن به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 نرم افزار ایرانی گنجینه فال برای اندروید

 



دانلود آخرین خبر – برنامه جدیدترین اخبار برای اندروید – نسخه 0.84.1

آخرین خبر برنامه ای محبوب و رایگان محصولی از موسسه فرهنگی و هنری خراسان برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود می توانید جدیدترین اخبار را در استاتوس بار موبایل خود مشاهده کنید ودر کوتاه ترین زمان ممکن از آخرین اخبار ایران و جهان باخبر شوید ! این برنامه اخبار خود را در بخش هایی مختلف نظیر سیاسی ، بین الملل ، اقتصادی ، ورزشی ، فناوری اطلاعات ، خواندنی ها ، عکس و کاریکاتور ، حرف مردم و مطبوعات دسته بندی کرده است تا براساس اولویت علاقه های تان به  هر بخش بتوانید خبرهای همان بخش را مشاهده کنید .

اپلیکیشن آخرین خبر زمانی که آنلاین هستید جدیدترین اخبار را دریافت و برایتان به نمایش می گذارد و در صورتی که آفلاین باشید برگزیده ی خبرها را در استاتوس بار گوشیتان به نمایش می گذارد .

برخی از قابلیت های آخرین خبر اندروید :

* مطلع شدن از نبض عمومی جامعه با مطالعه حرف مردم که از میان صدها پیامک ارسالی به روزنامه مردمی خراسان گزینش می شود

* امکان جستجو در بین اخبار در حالت آنلاین

* امکان اظهار نظر در مورد هر خبر و مطلب منتشر شده و انتشار سریع نظرات

* امکان اشتراک گذاری احساس عصبانیت ، خوشحالی ، تعجب ، ناراحتی و… خودتان را درباره مطالب با دیگران

* امکان تنظیم برای سرویس های اخبار فوری ، برگزیده و ذخیره سازی آفلاین خبرها در بخش تنظیمات

* امکان ارسال و اشتراک تیتر و لینک اخبار از طریق پیامک و ایمیل و …

* ورق صفحات هر خبر به خبر بعدی بدون بازگشت وجابجایی راحت بین صفحات مختلف

شما می توانید جدیدترین ورژن برنامه ی آخرین خبر را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فارسروید برای گوشی اندرویدی خود دریافت کنید و با داشتن آن در کوتاه ترین زمان به روزترین باشید …

تغییرات نسخه ی ۰.۸۴.۱ :

* افزایش سازگاری فنی با برخی دستگاه ها

دانلود آخرین خبر - برنامه جدیدترین اخبار برای اندروید

 



دانلود Deus Ex: The Fall 0.0.29 – بازی اکشن گرافیکی و بی همتای اندروید + دیتا

دانلود بازی خارق العاده Deus Ex: The Fall 0.0.29 اندروید + فایل دیتا + تریلر … (آفلاین و انگلیسی) پیشنهاد ویژه به کاربران دوستدار بازی های تفنگی آپدیت جدید ۱۹ نوامبر – November 19, 2014

Deus Ex: The Fall چهارمین سری از بازی های پرطرفدار و شگفت انگیز Deus Ex می باشد که مدت ها پیش برای سیستم عامل Ios منتشر شده بود و چند ساعت قبل شاهد منتشر شدن نسخه ی اندرویدی آن بودیم! این بازی نسخه ی اول، دوم و سوم بازی را دنبال می کند به طوری که باید داستان بازی را بخوانید تا بدانید قضیه از چه قرار است! داستان بازی از این قرار است : “سال ۲۰۲۷، چند سال قبل از جریانات بازی Deus Ex: Human Revolution، و پس از اتفاقات رخ داده در زمان Deus Ex: The Icarus Effect، بن ساکسون در تلاش برای نجات زندگی خودش می باشد! سال ۲۰۲۷ انسان ها در عصر طلایی تکنولوژی و علوم هستند، ظاهر سربازها متفاوت شده و Augmentation اصل اول تبدیل شدن به یک سرباز قدرتمند گردیده است! با پیشرفت تکنولوژی سربازهای نیمه انسان و نیمه ماشین، وسایل و قدرت‌های ماوراء الطبیعه ای دریافت کرده اند که آن ها را به شکل ربات های انسان نما تبدیل کرده است ؛ اما در اصل، این سربازها بُعد انسانی خود را از دست نداده‌ اند! بن ساکسون یک سرباز ارتقاء یافته ی سابق نیروی هوایی ارتش بریتانیا بوده که حالا برای خودش می‌جنگد و به سازمان خاصی وابسته نیست! ساکسون و همکارش آنا کلسو دچار واقعه ای ناگوار شده اند و بدبیاری های پشت سر هم برای شان اتفاق می‌افتد تا اینکه دنیا به آنها پشت می کند و داستان بازی از اینجا آغاز می‌شود!”

در Deus Ex: The Fall همانند گذشته می‌توانید شیوه‌ی بازی کردنتان را خودتان انتخاب کنید. اگر دوست داشته باشید، می‌توانید خیلی پر سر و صدا و خشن جلو بروید یا به قدری ساکت و آرام باشید که حتی یکی از دشمنانتان متوجه حضورتان نشود. همه انتخاب‌ها به خودتان وابسته است و اجباری در تعیین شیوه بازی کردن شما وجود ندارد! این بازی از گرافیکی ترین و شگفت انگیزترین بازی های اکشنی است که تا به این لحظه برای اندروید عرضه گردیده است و آن را به همه ی کاربران اندرویدی پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Deus Ex: The Fall اندروید :

* دارا بودن کنترلرهای لمسی فوق العاده آسان و حرفه ای برای هدایت کارکتر بازی

* شامل بودن ساعت گیم پلی خارق العاده با راه های متعدد برای بازی و نبرد شما

* دارا بودن گرافیک بصری خیره کننده و شگفت آور به همراه صداگذاری و موسیقی مهیج

* دارا بودن یک داستان واقعا زیبا و مهیج برای فهمیدن و پیش بردن توسط بازیکن و شما

* شروع جستجو در مکان های متنوع از جمله منطقه فقیر نشین پاناما تا مخفیگاه مافیا در مسکو

* تنوع بسیار بالای اسلحه ها با شامل بودن صدها اسلحه ی قدرتمند و شگفت آور!

* کاور گیری فوق العاده ی بازی برای قرار گرفتن در پشت شی ها به صورت واقعی سوم شخص

اگر از طرفدارارن بازی های تیراندازی و اکشن هستید پیشنهاد می دهیم بازی فوق العاده زیبای Deus Ex: The Fall را از دست ندهید و آن را از سرورهای پرسرعت فارسروید با یک کلیک دانلود نمایید و تجربه ی بهترین بازی اندرویدی را در موبایل و یا تبلتتان به ارمغان بیاورید!

تغییرات نسخه ی v0.0.29 :

* آپدیت برای بهبود عملکرد در اندروید +۴.۴

 

دانلود Deus Ex: The Fall - بازی اکشن گرافیکی و بی همتای اندروید + دیتا + مود

 

 

 



دانلود Total Conquest 1.7.0y – بازی آنلاین امپراتوری روم اندروید +دیتا

بازی آنلاین گرافیکی و مهیج Total Conquest v1.7.0y اندروید همراه دیتا + تریلر – بازی ای پرطرفدار از کمپانی Gameloft ! (کاملا تست شده) بازی آنلاین است آپدیت جدید ۱۹ نوامبر برای اولین بار در فارسروید – November 19, 2014

Total Conquest به فارسی (فتح کل) یکی دیگر از جدیدترین بازی های کمپانی گیم لافت در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت آنلاین و برای کنترل امپراتوری روم صورت می پذیرد و شما در آن به عنوان یک فرماندار رومی به توسعه و مدیریت دولت و ارتش خود می پردازید! شما باید با استفاده از ابزارهای مختلف در دسترس به گسترس و ساخت یک سرزمین بپردازید و سپس با استخدام یک لژیون قدرتمند به نبرد با همسایه ها می پردازید و برای گسترش و پیشرفت اراضی سرزمین‌های امپراتوریتان تلاش می‌کنید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید.

شما می توانید با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله تله‌ها، پارتیشن‌ها و … شهرتان را ایمن سازید، افراد مختلفی را برای کنترل بخش های مختلف شهر به کار بگیرید و به صورت مداوم و پشت سر هم با دشمنان مختلف و بازیکنان آنلاین سراسر جهان به جنگ بپردازید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. این بازی مراحل متنوعی را شامل می شود و هر مرحله در مکانی شگفت انگیز صورت می پذیرد.

بازی Total Conquest همانند دیگر بازی های گیم لافت دارای گرافیکی خارق العاده و خیره کننده به همراه کیفیت صداگذاری حرفه ای و مهیج می باشد و آن را به تمام کاربران دوستدار بازی های استراتژی و دفاع از قلعه پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی Total Conquest اندروید :

* ساخت و مدیریت سرزمین با ابزارهای منحصر به فرد

* دفاع از شهر خود با برج ها، تله ها ، دیوارها، گیتس

* استخدام، آموزش و ارتقاء ۱۰ نوع واحد مختلف با نقش های مختلف

* نبرد با بازیکنانی از سراسر جهان و رهبری ارتش خود برای پیروزی

* دعوت دوستان به بازی از شبکه های اجتماعی فیسبوک و گوگل پلاس

* هماهنگی با متحدان خود برای برنده شدن در جنگ لژیون

* مبارزه برای افزایش رتبه بندی لژیون خود و کسب پاداش های بزرگ

* مقایسه نمرات خود را در شبکه ی اجتماعی گوگل پلاس

* دارا بودن گرافیک اچ دی و خیره کننده + کیفیت صداگذاری عالی

* پشتیبانی کامل از تبلت ها و اسمارت فون های اندرویدی

بازی Total Conquest با دارا بودن امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ در پلی استوری از برترین و پرطرفدارترین بازی های آنلاین اندروید به شمار می رود که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا که مربوط به (۱۹ نوامبر ۲۰۱۴) می باشد را برای شما کاربران همیشگی آماده کرده ایم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد …

توجه داشته باشید که : پس از اجرای بازی باید دیتای اضافی از طریق خود بازی دانلود شود – به فیلت-رشکن نیازی ندارد.

تغییرات نسخه ی v1.7.0y:

CONQUEST MODE The ultimate test of strategy & teamwork Battle rival factions across a map of the Empire THE PHOENIX RISES A new unit only available as a Conquest Mode reward Explodes upon death & returns to the fight once per battle MORE COOL STUFF Graphics Upgrade: Environments that are more vibrant & stylized Request reinforcements via chat for the exact troops you need

 

 

دانلود Total Conquest - بازی آنلاین امپراتوری روم اندروید + دیتا

 

 

 



دانلود Major GUN 3.1.3 – بازی شوتر فوق العاده اندروید!

Major GUN 3.1.3 + Mod – یک بازی شوتر تفنگی بسیار زیبا برای اندروید – نسخه معمولی + مود به صورت جداگانه آپدیت جدید ۲۲ نوامبر – November 22, 2014

Major GUN یک بازی جدید در سبک بازی های تیراندازی و اکشن از استودیوی بازیسازی byss mobile برای اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و در سریع ترین زمان ممکن آن را برای شما دوستدارن بازی های Shooter معرفی نماییم! داستان بازی از این قرار است که تروریست ها سرزمین شما را تسخیر کرده اند و شما باید با استفاده از انواع سلاح های قدرتمند ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و مناطق را از وجود آنان پاک سازید. طبق سخنان سازنده شما با یک بازی مواجه هستید که بر خلاف بازی های دیگر دارای داستان و گیم پلی خسته کننده نیست و بدون شک تجربه بهترین بازی شوتر آرکید را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان به ارمغان خواهد آورد.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Major GUN اندروید :

* در اختیار قرار دادن ۱۳ سلاح مختلف با امکان ارتقا

* نواع مختلف دشمنان زره پوش، توپچی و غیره

* دو نوع مختلف کنترلر برای بازی کردن : SWIPE & GYRO

* انواع ماموریت های مختلف برای پیش بردن توسط شما

* امکان بازی به صورت انلاین با سیستم رتبه بندی دقیق

* شرکت در چالش های روزانه برای دریافت سلاح های جدید

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه گیم پلی اعتیاداور

بازی Major GUN هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۳.۹ از ۵.۰ است که ما در فارسروید ان را معرفی و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم که ساعت ها شما را سرگرم سازید.

توضیحات مربوط به نسخه مود شده: وقتی که طلای شما به حد نصاب رسید که توانستید آپگرید را انجام دهید بصورت خودکار با افزایش طلا مواجه خواهید شد.

تغییرات نسخه ی v3.1.3 :

* رفع مشکلات بازی در دستگاه های تگرا ۲ و ۳ + بهینه سازی های متعدد

 

دانلود Major GUN - بازی شوتر فوق العاده اندروید!

 



دانلود Garfield Kart Fast & Furry 1.01 – بازی گارفیلد اندروید + دیتا

Garfield Kart Fast & Furry v1.01 + Mod – سری جدید بازی گارفیلد کارت اندروید + دیتا – نسخه معمولی + مود شده آپدیت جدید ۲۱ نوامبر – November 21, 2014

Garfield Kart Fast & Furry نسخه جدیدی از بازی معروف و زیبای گارفیلد کارت برای سیستم عامل اندروید است که نسخه اول آن چند ساعت پیش توسط کمپانی سازنده یعنی Anuman در مارکت اندروید عرضه گردید. همانطور که قبلا نیز گفته بودیم، گارفیلد کارت یکی از زیباترین و هیجان برانگیزترین بازی های سبک رسینگ می باشد که دقیقا گیم پلی ای شبیه بازی پرطرفدار کراش را دارد و در آن شما با گارفیلد و دوستانش همراه می شوید و تجربه ی لذت بخش ترین بازی ماشین سواری را در اندرویدفونتان به ارمغان می اورید. در این بازی شما می توانید به صورت تک نفره و چند نفره (مولتی پلیر) با انتخاب شخصیت مورد علاقه ی خودتان پا در مسابقاتی بسیار مهیج بگذارید و حریفان را یکی پس از دیگری از دور مسابقات خارج نمایید!

در این بازی انواع ماشین های مختلف در اختیار بازیکن قرار می گیرد و باید با استفاده از آن در مسیرهای مختلف مسابقه به رقابت با حریفان بپردازد و در صورتی که موقعیت را مناسب دید، از بمب ها و قدرت های یو پی اس مختلف در دسترس استفاده کند و حریفان را از مسابقه بازدارد و از او جلو بزند تا سریع تر از همه به خط پایان برسد. بازی در مکان هایی شگفت انگیز و سه بعدی از جمله محیط شهر، جنگل و غیره صورت می پذیرد و در آن شما می توانید با پیش بردن مراحل دستاوردهای جدیدی را به دست بیاورید و هیجان را دو چندان کنید.

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Garfield Kart Fast & Furry اندروید:

* بودن ۸ شخصیت دوست داشتنی گارفیلد،آرلین، لیز، هری، جان، اودیه، نِرمال و غیره

* دو حالت مختلف انفرادی و قهرمانی چند نفره

* امکان سفارشی سازی کارکتر با کلاه و لوازم جانبی مختلف

* ۲ نوع از کنترل : ژیروسکوپ و یا دکمه های لمسی

* شامل انواع حالت ها و چالش های گوناگون

* مقابله با دوستان گارفیلد در ۸۰ سطح شگفت انگیز

* دارا بودن گرافیک اچ دی + صداگذاری هیجان انگیز

* امکان مقایسه امتیاز خود با دوستان فیس بوکی

بازی Garfield Kart Fast & Furry هم اکنون در مارکت اندروید به صورت رایگان برای دانلود قرار داده شده است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی ان را به صورت رایگان به همراه نسخه ی مود شده و دیتا برای شما قرار داده ایم.

تغییرات نسخه ی v1.01 :

* تغیراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.

 

دانلود Garfield Kart Fast & Furry - بازی گارفیلد اندروید + دیتا

 



.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline