دانلود Boom Beach 18.173 – بازی استراتژیک ساحل بوم اندروید!

تبلیغات

دانلود Boom Beach 18.173 – بازی استراتژیک ساحل بوم اندروید!

آپدیت شد … آپدیت جدید امروز ۱ آذرماه ۱۳۹۳

بازی فوق العاده زیبای Boom Beach v18.173 اندروید + فایل دیتا + تریلر – پیشنهاد بسیار ویژه به تمامی دوستداران بازی Clash Of Clanes – کاملا تست شده

Boom Beach – ساحل بوم یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیکی از استودیوی بازبسازی معروف Supercell خالق بازی معروف و پرطرفدار کلش آف کلینز (Clash of Clans) است که بالاخره پس از مدت ها انتشار نسخه ی اندرویدی آن به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد! در این بازی بسیار زیبا شما تعدادی سرباز و قایق در اختیار دارید و می بایستی که با استفاده از مهمات و نیروهای خود جزیره های دشمنان را تسخیر کرده و برده ها را آزاد نمایید و منابع دشمن را به غارت ببرید! شما می توانید به مرور زمان لشکر خود را بزرگ و بزرگتر کنید و همچنین سلاح های اعضا را ارتقاء دهید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

گرافیک این بازی دقیقا همانند بازی معروف و نام آشنای Clash of Clans است و هم چنان شاهد سرباز های کارتونی دوست داشتنی هستیم که این بازی فوق العاده زیبا را به همه کاربران اندرویدی پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Boom Beach اندروید :

* بازی در دنیایی بزرگ پر از دشمنان و گنجینه های مختلف

* نبرد با هزاران بازیکن در سراسر دنیا و تصرف منابع آن ها

* ساختمان ها، منابع و سرباز های متنوع و فراوان برای استفاده در نبرد

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی

بازی Boom Beach هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم از آن لذت ببرید!

توجه داشته باشید که : در صورت منتشر شدن نسخه ی جدید بازی ؛ نسخه قبل از کار می افتد و به ناچار باید به نسخه جدید آپدیت کنید. این صفحه از فارسروید را مدنظر داشته باشید و جدیدترین نسخه ی بازی را در سریع ترین زمان ممکن در این صفحه مشاهده کنید! :)

تغییرات نسخه ی v18.173:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات متعدد و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Boom Beach - بازی استراتژیک ساحل بوم اندروید!

 



دانلود Darkness Reborn 1.0.5 – بازی تولد تاریکی اندروید + دیتا

Dark Avenger II: Darkness Reborn v1.0.5 – بازی شگفت انگیز تولد تاریکی با سبک پرطرفدار MORPG برای اندروید همراه دیتا + تریلر نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبای Dark Avenger برای اولین بار در فارسروید بازی آنلاین است و مسیر دیتا Android/data می باشد

Darkness Reborn نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز Dark Avenger از استودیوی بازیسازی GAMEVIL برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و آن را حضور کاربران دوستدار بازی های اکشن و آر پی جی معرفی نماییم! داستان بازی همانند نسخه ی پیشین است به گونه ای که شیطان از خواب بیدار می شود و تاریکی ها و ظلم و ستم فزونی می یابد. در بازی تاریکی همه جا را فرا گرفته و ظلم و ستم بیداد می کند و شما باید قهرمانان خود را آماده نبرد کنید و آن ها را به جنگ با شیطان بفرستید! بله … باید به صورت مداوم با آن ها تمرین کنید تا قدرتمند شوند و اجازه ندهید تا اهریمن بر زمین تسلط پیدا کند! این بازی یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های ترسناک اندرویدی می باشد که اگر علاقه مند به بازی ترسناک هستید، بی هیچ شکی این بازی برایتان لذت بخش خواهد بود. باید دقت داشته باشید که شیطان در همه جا وجود دارد و ممکن است در هر لحظه به شما آسیب برساند. پس از هر پیروزی امتیاز کسب می کنید و به شما پاداش داده خواهد شد. همین الان گروه خود را بسازید و …!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Darkness Reborn اندروید :

* امکان تشکیل یک تیم قدرتمند از قهرمانان برای شروع نبرد

* مبارزه در انواع مکان ها و محیط های واقعی و بی نظیر

* سفارشی سازی قهرمان خود با هزاران مورد از اقلام

* صدها مورد از دستاوردهای مختلف برای افزایش چالش

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Darkness Reborn هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید نسخه ی اول آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و به صورت کاملا رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار میدهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.0.5 :

* رفع باگ های بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Darkness Reborn - بازی تولد تاریکی اندروید + دیتا

 



دانلود Medford City Asylum (Full) 1.043 – بازی پازل پناهگاه مدفورد اندروید + دیتا

Medford City Asylum (Full) v1.043 – یک بازی پازل جدید با داستانی عالی برای اندروید همراه دیتا – فول و آفلاین

Medford City Asylum بازی جدید با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی معروف و نام آشنای Anuman برای اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش با قیمت ۴.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شد و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و آن را در سریع ترین زمان ممکن معرفی نماییم! بگذارید بازی را از زبان طراح بیان کنیم: “اینجا شهر مدفورد است! جایی که در ان یک آزمایشگاه مخوف برای انجام آزمایش های مختلف برروی نمونه های برتر انسان ساخته شده است! در این میان دکتر Alison Ester قصد دارد که در این آزمایشگاه فعالیت خود را آغاز نموده و اطلاعات کاملی از نمونه ها را جمع آوری کند و …” بله شما باید یک ماجراجویی جدید در مکان های ترسناک و مهیج را برای پیدا کردن رازهایی در مورد این ازمایشگاه آغاز نمایید. اگر به بازی های پازل و ماجراجویی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را آغاز کنید به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی پازل Medford City Asylum اندروید :

* کاوش انواع ویرانه ها برای جمع آوری اطلاعات

* ماجراجویی در انواع مکان ها و محیط های متنوع

* مواجه شدن با انواع روح ها و موجودات ترسناک

* حل اسرار و معماها برای باز کردن راه ها مسدود شده

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

نسخه ی فول و پولی بازی فوق العاده زیبا و کم نظیر Medford City Asylum را ما امروز در فارسروید به همراه فایل دیتا برای شما کاربران عزیز و همیشگی قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ان را دانلود و ساعت ها خود را سرگرم کنید.

تغییرات نسخه ی v1.043 :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی!

 

دانلود Medford City Asylum - بازی پازل پناهگاه مدفورد اندروید + دیتا

 

 

 



دانلود CM Browser – Fast & Secure 5.1.11 – مرورگر پرسرعت اندروید!

مرورگر پرسرعت، امن و قدرتمند CM Browser – Fast & Secure v5.1.11 اندروید – امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ و ده ها میلیون دریافت از Google Play

CM Browser – Fast & Secure یک مرورگر فوق العاده زیبا و کلاسیک با محیطی کاربری بسیار تمیز از گروه برنامه نویسی Cheetah Mobile Incorporation خالق اپلیکیشن معروف Clean Master مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که تنها با دارا بودن حجمی معادل ۱.۶ مگابایت بهترین مرورگر اندرویدی را در دستگاه شما به ارمغان می آورد! بله این مرورگر کم حجم با بارگزاری بسیار سریع و فوق العاده ی سایت ها، نمایش تمامی وبلاگ ها و وبسایت ها در زیباترین شکل ممکن و دارا بودن یک آنتی ویروس اختصاصی فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی شما در اینترنت تجربه ی بهترین و پرسرعت ترین نرم افزار مرورگر را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان به ارمغان خواهد آورد!

تا به امروز نرم افزارهای مختلفی در زمینه ی مرورگر را برای اندروید معرفی کرده ایم که از آن ها می توانید موارد مشهوری چون فایرفاکس، گوگل کروم، هبیت، دلفین، اوپرا را نام برد و با استقبال خوب شما روبرو گردیده که همگی دارای حجمی زیاد هستند و اما CM Browser – Fast & Secure با حجم بسیار کم خود شما را حیرت زده خواهد کرد که چگونه با حجم یک مگابایت چنین مرورگر پرسرعت و قدرتمندی طراحی گردیده است!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن CM Browser – Fast & Secure اندروید:

* بارگزاری سریع و سیر وبسایت ها با کمترین مصرف داده

* دارا بودن یک موتور آنتی ویروس اختصاصی برای افزایش امنیت

* نمایش هشدار در صورت وارد شدن به سایت های خطرناک

* اسکن فایل های دانلودی قبل از دریافت برای حفظ امنیت دستگاه

* گزینه هایی برای ذخیره تاریخچه، کوکی ها و ذخیره ی رمزها

* دارا بودن تنظیماتی برای سفارشی سازی مرورگر با اندازه فونت و …

* به اشتراک گذاری مستقیم آدرس ها به صورت مستقیم و آسان

* پشتیبانی از بوکمارک ها برای اضافه کردن وبسایت های دلخواه به علاقه مندی

اپلیکیشن CM Browser – Fast & Secure با ده ها میلیون دریافت از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را که همین چند دقیقه پیش منتشر شد را در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مفید واقع گردد!

تغییرات نسخه ی v5.1.11:

* رفع مشکلات برنامه و بهبود عملکرد

 

دانلود CM (Clean Master) Browser-Fast - مرورگر پرسرعت اندروید!

 



دانلود Call Recorder 2.0.24 – برنامه ضبط مکالمه اندروید!

برنامه ضبط تماس های اندروید Call Recorder | Total Recall FULL v2.0.24 اندروید – نسخه فول و کامل

Call Recorder یک نرم افزار عالی و آسان در زمینه ضبط مکالمات و تماس ها از استودیوی برنامه نویسی Killer Mobile برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه گردیده و با ده ها هزار دریافت از گوگل پلی در صدر برترین برنامه های ضبط مکالمات اندروید قرار دارد و تصمیم گرفتیم ان را معرفی نماییم. با استفاده از این برنامه می توانید براحتی و به روش های مختلف همچون دستی و یا اتوماتیک تماس های ورودی و خروجی را ضبط کنید! بله … این امکان در نرم افزار فراهم گردیده است که بتوانید بدون دخالت و به صورت خودکار مکالمات خود را ضبط نمایید و در اخر به همه ی ان ها دسترسی داشته باشید.

اگر دوست دارید که مکالمه های خود را ذخیره نمایید و به دنیال یک برنامه ضبط تماس رایگان اما قدرتمند هستید ما به شما اپلیکیشن Call Recorder را پیشنهاد می دهیم.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Call Recorder اندروید :

* ضبط تمامی مکالمات با فرمت های مختلف AMR، WAV، ۳GPP و MP3

* امکان قرار داد ویجت در صفحه اصلی موبایل برای ضبط سریع تماس

* حفاظت از صداهای ضبط شده و برنامه از طریق رمز عبور دلخواه شما

* پشتیبانی از ۲۰+ زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، چینی و غیره

* امکان آپلود و ارسال اسان صدها در سرویس های ابری Dropbox و غیره

اپلیکیشن Call Recorder هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : نسخه ی پیش رو از برنامه Call Recorder نسخه فول است که تمامی امکانات و قابلیت ها در دسترس شما هستند.

تغییرات نسخه ی v2.0.24 :

* بروزرسانی بخش های مختلف و بهبود عملکرد

 

دانلود Call Recorder - برنامه ضبط مکالمه اندروید!

 



دانلود Equalizer + mp3 Player Volume 1.1.4 – برنامه تنظیم اکولایزر اندروید

اپلیکیشن فوق العاده و عالی تنظیم اکولایزر Equalizer + mp3 Player Volume v1.1.4 IAP Unlocked اندروید – نسخه کامل و آنلاک شده

Equalizer + mp3 Player Volume یک نرم افزار عالی و پرطرفدار در زمینه ی تنظیم اکولایزر آهنگ ها از استودیوی DJiT مخصوص سیستم عامل اندروید است که با نصب ان برروی موبایل خود می توانید علاوه بر داشتن یک پلیر بسیار زیبا و قدرتمند ؛ صدا موزیک های خود را به بهترین نحو تنظیم نمایید و از گوش دادن به موسیقی های خود لذت ببرید! همانطور که می دانید صدای گوشی و تنظیم درست آن برای آزار ندادن گوش و لذت بردن از صدای موزیک ها بسیار مهم و ضروری است ؛ از این رو ما به شما اپلیکیشن پیش رو را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن قابلیت های فراوان بتوانید موج و فرکانس موزیک های خود را تنظیم کنید.

اگر بخواهیم اشاره ای نیز به ویژگی های نرم افزار داشته باشیم ؛ می توانیم بگوییم که در این برنامه نیز این امکان را خواهید داشت که ۵ باند و فرکانس از گوشی را به طور خودکار تنظیم نمایید و یا فرکانس های پایین را فیلتر کنید و باس اسمارت فون خود را قوی تر کنید و از داشتن یک نرم افزار آلولایزر قدرتمند لذت ببرید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Equalizer + mp3 Player Volume اندروید :

* پخش موسیقی های گالری به طور مستقیم از طریق نرم افزار

* امکان دسته بندی فایل های صوتی به صورت خودکار و دستی

* شامل ده ایستگاه از پیش تنظیم اکولایزر در سبک های مختلف

* گزینه تکرار برای گوش دادن به آهنگ خاص به صورت متعدد

* نمایش جزییات فایل صوتی از قبیل خواننده، آلبوم و غیره

* قابلیت هایی همچون کنترل حجم باس، تنظیم ۵ باند از اکولایزر، پنجره ویژولایزر و غیره

اپلیکیشن Equalizer + mp3 Player Volume هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که: نسخه ی پیش رو از نرم افزار Equalizer + mp3 Player Volume نسخه فول آنلاک با تمامی امکانات است .

تغییرات نسخه ی v1.1.4:

* رفع مشکلات برنامه و بهبود عملکرد

 

دانلود Equalizer + mp3 Player Volume - برنامه تنظیم اکولایزر اندروید

 

 

 



دانلود Darker Pro 2.1.0 – برنامه تنظیم میزان روشنایی صفحه اندروید

اگر از کاربرانی هستید که در طول شبانه روز مدت زمان زیادی را با گوشی خودتان سپری می کنید و مدام چشمانتان خیره به صفحه ی نمایش است بدون شک چشمانتان اذیت خواهند شد و به مرور زمان باعث ضعیف شدن چشم هایتان می گردد! امروز قصد معرفی یکی از بهترین برنامه های اندرویدی با نام Darker Pro را داریم که با آن می توانید به راحتی هرچه تمام تر میزان روشنایی صفحه ی نمایش تبلت و یا اسمارت فون خودتان را به به سطوح پایین برسانید و از خستگی چشمان در تاریکی جلوگیری به عمل بیاورید! تمامی ویژگی های این برنامه تنها به کم کردن نور صفحه ی نمایش ختم نمی شود بله با دارا بودن توابع قدرتمند و کاربردی آمده است تا تجربه ی بهترین برنامه ی تنظیم روشنایی را در موبایل شما به ارمغان بیاورد! نرم افزار کاربردی معرفی شده به صورت پولی می باشد و در پلی استوری از برترین برنامه های موجود در بخش Tools به شمار می رود و آن را به همه ی کاربران پیشنهاد می دهیم!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Darker Pro آندروید :

* دارا بودن توابعی برای فعال و غیر فعال نمودن خودکار

* امکان کم کردن میزان روشنایی صفحه ی نمایش تا کمتر از ۲۰ درصد

* دارا بودن امکان افزودن بیش از سه دکمه برای دسترسی سریع

* دارا بودن تابع اطلاع رسانی استاتوس بار با امکان سفارشی سازی

* دارا بودن توابع مختلف Color Filter، استوپ تایم و غیـره

اپلیکیشن Darker Pro هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید اخرین نسخه ی آن را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران ایرانی قرار می دهیم!

تغییرات نسخه ی v2.1.0:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد برنامه

 

دانلود Darker Pro - برنامه تنظیم میزان روشنایی صفحه اندروید

 



.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline